فراخوان جذب ایده در حوزه محتوا
اطلاعات بیشتر
مشاوره رایگان 02191097118

تخفیف گروهی کسب و کارهای اینترنتی! جشنواره مهر استارتاپ‌ها

خانه » اخبار بازاریابی محتوا » تخفیف گروهی کسب و کارهای اینترنتی! جشنواره مهر استارتاپ‌ها

تخفیف گروهی کسب و کارهای اینترنتی! جشنواره مهر استارتاپ‌ها

تخفیف گروهی کسب و کارهای اینترنتی را از دست ندهید!

جمعی از استارتاپ‌های مطرح کشور از روز ۲۸ شهریور تا اول مهرماه به طور مشترک به مشتریان خود تخفیف ویژه می‌دهند.

آژانس بازاریابی محتوای «فرامحتوا»، دفتر کار مجازی «دفتر شما»، پلتفرم گفتگوی آنلاین «رایچت»، آژانس دیجیتال مارکتینگ «بینابرند»، ، سامانه سفارش آنلاین خدمات در محل«پلاک»، درگاه پخش و انتشار خبر و محتوای «اخباررسمی»، وب سایت ارائه خدمات فریلنسرهای «پونیشا»، طرحی وب سایت «همیار توسعه» و درگاه و کارت خوان مجازی «آی دی پی» ۹ استارتاپی هستند که به صورت مشترک به مشتریان تخفیف می‌دهند.

 

فرامحتوا

فرامحتوا شرکتی دانشی است که با رویکردی استراتژیک به صورت تخصصی کلیه فرایندهای بازاریابی محتوا از جمله تدوین استراتژی بازاریابی محتوا، تولید محتوا و آموزش را با هدف جذب مخاطب و تبدیل آن به مشتری برای افراد و سازمان‌ها اجرا می‌کند و افتخار ما تکرار خرید بیش از ۵۷ درصد مشتریان ما است.

faramohtava

با استفاده از کد mehrgan از ۲۰ درصد تخفیف برای ثبت نام در دوره جامع بازاریابی محتوا تا اول مهرماه بهره مند شوید.

دفتر شما

«دفتر شما» یک شرکت دانش بنیان است که خدمات دفتر کار مجازی (تلفن گویا، منشی مجازی) به مشتریان ارائه می‌کند و آن‌ها را از صرف هزینه و زمان زیاد بی نیاز می‌سازد.
دفتر کار مجازی دفترشما با عرضه خدمات ارتباطی مانند ارائه خط تلفن ثابت تهران، تلفن گویا، منشی مجازی، فکس اینترنتی راه اندازی کسب و کار را برای جوانان و استارتاپ ها ساده کرده است.

daftareshoma-logo-1024x1024

اخبار رسمی

اخباررسمی درگاه پخش و انتشار خبر و محتوا از برند شما در رسانه‌هاست. با اجرای کمپین‌های رسانه‌ای در اخبار رسمی، در خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و رسانه‌های معتبر عمومی و تخصصی به سرعت محتوا منتشر کنید و از دیده شدن آن مطمئن شوید.

Akhbare-rasmi-2-300x300

پونیشا

نیاز به فردی دارید که برای شما لوگو طراحی کند، متنی را ترجمه کند یا برای شما یک وب سایت درست کند؟ در پونیشا می توانید این افراد را به راحتی پیدا کنید و با پرداخت امن با اطمینان با او کار کنید.

Ponisha-300x300

همیار توسعه

ما با راه اندازی یک وبسایت همه فن حریف کسب و کار شما را وارد بازار بکر آنلاین میکنیم. ماموریت ما، طراحی سایت برای شماست

logo-hamyardev-198-120

آی‌دی پی

آیدی پی یک درگاه شخصی یا کارت خوان مجازی است که هر فرد حقیقی میتواند برای خود به صورت شخصی درگاه اینترنتی داشته باشد.آیدی پی شماره حساب، شماره کارت، و شماره شبا شما را تبدیل به یک آی دی کوچک و انحصاری می‌کند.
این لینک انحصاری را شما می‌توانید در اختیار هرکس که می‌خواهد پولی به شما واریز کند قرار دهید.
شما میتوانید در آیدی پی فروشگاه کالا و خدمات و فایل راه اندازی کنید و از خدمات متنوع آیدی پی به طور کاملا رایگان بهره مند شوید.

photo_2018-04-28_15-17-51-300x212

رایچت

از بزرگترین چالش های کسب و کارهای آنلاین جذب مشتری جدید، نگهداری و تبدیل مشتریان به مشتری های وفادار است. چه روشی بهتر از اینکه بتونید برای کمک به مشتریانتون بصورت مستقیم در وب سایتتون با آنها گفتگو (چت) کنید، بفروشید و مشکلاتشان را حل بکنید؟ رایچت پلتفرم گفتگوی آنلاین، تحلیل و ارتباط با مشتریان است. با رایچت می‌تونید با مشتریانتون صحبت کنید، پشتیبانی کنید و از فروشتون لذت ببرید.

39822_c37ec046e5c12bd00db0532db8737b82d48d2e18_raychat_l

پلاک

پلاک، معتبرترین سامانه سفارش آنلاین خدمات در محل است. خدماتی مثل نظافت منزل، شرکت و مشاعات، خشکشویی، کارواش نانو (سیار)، قالیشویی، تعمیرات منزل و خودرو و…انتخاب نیروی خدماتی در این سامانه بسیار شفاف است. شما میتوانید امتیازاتی که مشتریان قبلی به این پلاک باران داده اند را مشاهده کنید، نظرات آنها را بخوانید و با خیال راحت سفارشتان را ثبت کنید.

7RMV7zMK_400x400-1-300x300

بینا برند

آژانس دیجیتال مارکتینگ بینابرند، جمعی از متخصصین باتجربه و کارآزموده در حوزه های بازاریابی، برندینگ، روابط عمومی و تجارت الکترونیک است. بینابرند یکی از پیشگامان تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام است و توانسته با اجرای کمپینهای خلاق، پروژه های موفقی برای برندها و کسب و کارهای ایرانی انجام دهد.

Bina-Brand

اما چرا این خدمات؟

مجموعه‌ی این خدمات در کنار هم موقعیتی را در اختیارتان قرار میدهد تا بسادگی بتوانید کسب‌وکار شخصی خود را راه‌اندازی و به بهترین شکل مدیریت کنید. از طرفی هر کدام به تنهایی کمک می‌کنند که بخشی از دغدغه‌های مربوط به مدیریت کسب‌‌وکارتان بر طرف شوند.

برای ما بنویسید که به چه موضوعی علاقه مند هستید تا برای شما تولید محتوا شود ؟

۲ دیدگاه
  • علیرضا احمدی ۳۱ شهریور ۱۳۹۷

    سلام / خسته نباشید ، کمپین جالبیه ولی : چرا اینقدر مدت زمان ها کمه + چرا یکی در میون کدهای تخفیف کار نمیکنه ؟ / مثلا برای پلاک کار نمیکنه ؟!

  • gelimfarsh ۰۶ اسفند ۱۳۹۸

    سلام خوب بود موفق باشید

نظر خود را بنویسید

اطلاعات شما اسپم نمیشود ، اگر راهکاری پیرامون نظر شما داشته باشیم رایگان مشاوره و همکاری میکنیم